Groep 7A

Leerkracht: Wouter Schwake (ma t/m vrij)

Zaakvakken:

Gym: Maandag (08:30-09:15) en donderdag (10:15-11:00)

Muziek: Dinsdag (10:00-10:45)

Wetenschap & Techniek: Vrijdag (11:15 - 12:05)

Klassenouders: Haya Leenards (moeder Lauren) en Sonja Ackermans-Jones (moeder Oscar).
AC-ouder: Frank Bouland (vader Ruben)
Luizenpluizers: Evelien van der Zwan (moeder Maygan) en Nelleke Schaap (moeder Maarten).

01 jul 2024 - Juli 2024
Hallo allemaal,

De laatste weken van het schooljaar zijn aangebroken. Wat is het jaar toch snel gegaan, maar wat hebben jullie het allemaal goed gedaan.

De afgelopen periode hebben kinderen de Cito toetsen gemaakt, hebben jullie de kijkrichting en de rapportten gekregen. Wat hebben jullie allemaal jullie best gedaan!

De komende week blijven wij natuurlijk nog aan het werk en ronden wij de laatste lessen van de methodes af.

Rekenen: Met blok 9 en 10 herhalen we de doelen van afgelopen jaar. De kommagetallen, breuken, percentages, oppervlakktes komen allemaal nog een keer terug. Dit om de kinderen helemaal klaar te maken voor groep 8!

Spelling: In Blok 8 en 9 komen alle aangeboden spellingonderdelen en categorieën nog een keer aan bod. Zo herhalen we onder andere de volgende categorieën: militairwoord, luchtwoord van het versje, koppelteken, tussen-e.

Nog maar heel even en dan breekt het laatste schooljaar op de basisschool aan. Spannend!

Voor het zo ver is, sluiten we dit jaar gezellig met elkaar af.

Via deze weg wil ik alvast alle kinderen en ouders bedanken voor het afgelopen fijne schooljaar en wens ik jullie een fijne zomervakantie toe!

Groetjes,
Meester Wouter