Inschrijven opvang

Opvang

Middels onderstaande formulier kunt u aangeven opvang op school nodig te hebben. Let op: dit is alleen voor ouders/verzorgers die werkzaam zijn in een vitale beroepsgroep (klik hier voor de lijst met beroepen)

Opvang week 22: maandag 25 t/m woensdag 29 mei

Opvang week 23: dinsdag 2 t/m vrijdag 5 juni

Wij hanteren hierbij de volgende regels:

1. Aanvragen: Alle aanvragen dienen uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de start van de opvang dag (08.30) te worden gedaan. Dit omdat de meeste leerkrachten zelf ook opvang voor hun eigen kind moeten regelen.
  2. Afmelden: Heeft u opvang bij ons op school geregeld en wilt u dit afzeggen, stuur dan z.s.m. een bericht via Social Schools naar Daniëlle Samson of mail naar dsamson@statenkwartier.lucasonderwijs.nl
  3. Kinderen met klachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts) blijven thuis. Indien uw kind op een opvang dag klachten vertoont dient u uw kind(eren) per direct op te halen.

4. Indien een gezinslid koorts heeft blijven alle gezinsleden thuis. Er is in dit geval dus geen opvang mogelijk.
  5. Wij schudden geen handen.

6. Ouders houden rekening met een afstand van 1,5 meter.

7. Mobiele telefoons (bij oudere kinderen) worden niet gebruikt.