Inloggen basispoort

Op deze pagina leest u hoe u thuis kunt inloggen op basispoort.

Inloggen via computer, laptop of iPad.

Gebruik Chrome als internetbrowser. Deze werkt het best. ( Edge werkt in sommige gevallen ook)

U gaat naarthuis.basispoort.nl  ( niet naar www.basispoort.nl. Dat is alleen voor leerkrachten, maar ziet er wel hetzelfde uit)

Vul hier het e-mailadres en wachtwoord in, wat u via de leerkracht heeft gekregen. Deze inlogggevens worden gebruikt door alle leerlingen/ouders uit de klas. Let dus goed bij het invullen van het wachtwoord. Als het wachtwoord te vaak verkeerd wordt ingevuld, kunnen alle leerlingen tijdelijk niet inloggen.
We willen jullie dus ook vragen om met uw kind/kinderen af te spreken dat alleen ouders hier mogen inloggen. Hiermee voorkomen we hopelijk dat kinderen te vaak het verkeerde wachtwoord invullen.

Nadat er is ingelogd met de gegevens van de leerkracht, kunnen de kinderen hun eigen naam en code/plaatje invullen.

Zij kunnen nu bij alle online methodes die wij gebruiken.

Tips voor als inloggen niet werkt:

Inloggen op basispoort moet via thuis.basispoort.nl

(niet naar www.basispoort.nl. Dat is alleen voor leerkrachten, maar ziet er wel hetzelfde uit)

Van een aantal ouders hebben wij de volgende tips gekregen voor als het inloggen bij thuis.basispoort.nl niet lukt. Bij deze ouders lukte het na één van deze opties wel om in te loggen.
Belangrijk blijft dat je het goede wachtwoord gebruikt. Laat kinderen dit dus niet zelf doen.

1. In Chrome, heb je rechtsbovenin, 3 stipjes. Als je daar op klikt, kies je daarna " nieuw incognitovenster". Ga weer naar thuis.basispoort.nl en probeer het opnieuw.

2. Als je gaat inloggen op thuis.basispoort.nl  kun je kiezen voor "wachtwoord onthouden". Zet deze optie uit. Je moet elke keer opnieuw het e-mailadres van de leerkracht intypen.